Projekt “SIGN” 

Nositelj projekta: Federconsumatori APS

O projektu

Opći cilj projekta SIGN je povećati percepciju mladih potrošača kada je u pitanju intelektualno vlasništo
kao pokretač društvenog i ekonomskog napretka cijele zajednice.

Specifični ciljevi :
A) Identifikacija i dekonstrukcija negativnih stavova prema pravima intelektualnog vlasništva;
B) Senzibiliziranje potrošača, posebno mladih potrošača, o razlozima koji leže u važnosti zaštite
intelektualnog vlasništva
C) Osnaživanje potrošača da naprave ispravan izbor, posebno u kupnji digitalnih proizvoda

     

    Ciljana skupina ljudi

    Mladi Potrošači

    Ljudi od 15 - 24 godine

    Edukativni materijali

    Aktivnosti projekta

    1) Izrada europskih sadržaja za kampanju podizanja svijesti;

    2) Provedba kampanje na društvenim mrežama

    3) Razvoj informativne web stranice kako biste pružili više informacija o intelektualnom pravu vlasništva,
    zaštiti, krivotvorenju i piratstvu;

    4) Provedba kreativnog multimedijskog natjecanja na temu projekta. Mladi potrošači će biti pozvani i
    potaknuti na stvaranje multimedijskog proizvoda u sklopu europskog natjecanja.