Kako umjetna inteligencija može poboljšati brigu o potrošačima, povećati njihovo zadovoljstvo i kakve su implikacije primjene umjetne inteligencije na njihovu sigurnost, razgovaralo se na konferenciji “Potrošači u doba umjetne inteligencije” održanoj u Hrvatskoj gospodarskoj komori povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača, u organizaciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Hrvatske gospodarske komore.

Svjetski dan prava potrošača globalno se obilježava 15. ožujka s ciljem jačanja svijesti o pravima i potrebama potrošača, ističe se važnost zaštite tih prava te upozorava na zloupotrebe tržišta. Svake godine ovaj dan se obilježava uz istaknutu temu, a za 2024. godinu odabrana je tema o upotrebi umjetne inteligencije u zaštiti potrošača u svakodnevnom životu.

Predstavnica CEIP-a koja je sudjelovala je na konferenciji kao panelistica dotakla se teme online prevara potrošača koje su sve češće, ali i prava na jednostrani raskid ugovora kada je u pitanju prodaja na daljinu.