Projekt “SIGN”
Nositelj projekta: Federconsumatori APS
O projektu
Opći cilj projekta SIGN je povećati percepciju mladih potrošača kada je u pitanju intelektualno vlasništo
kao pokretač društvenog i ekonomskog napretka cijele zajednice.
Specifični ciljevi :
A) Identifikacija i dekonstrukcija negativnih stavova prema pravima intelektualnog vlasništva;
B) Senzibiliziranje potrošača, posebno mladih potrošača, o razlozima koji leže u važnosti zaštite
intelektualnog vlasništva
C) Osnaživanje potrošača da naprave ispravan izbor, posebno u kupnji digitalnih proizvoda
Ciljana skupina ljudi
Mladi Potrošači
Ljudi od 15 - 24 godine
Edukativni materijali
Aktivnosti projekta
1) Izrada europskih sadržaja za kampanju podizanja svijesti;
2) Provedba kampanje na društvenim mrežama
3) Razvoj informativne web stranice kako biste pružili više informacija o intelektualnom pravu vlasništva,
zaštiti, krivotvorenju i piratstvu;
4) Provedba kreativnog multimedijskog natjecanja na temu projekta. Mladi potrošači će biti pozvani i
potaknuti na stvaranje multimedijskog proizvoda u sklopu europskog natjecanja.