Trajanje projekta
O projektu
Zaštita prava potrošača sustavno se zanemaruje od strane donositelja odluka već godinama u Hrvatskoj. Udruge su 2019 godine dovedene na koljena i danas prepuštene sebi uglavnom volonterski stoje na usluzi građanima. Ulazak u eurozonu i aktualna inflacija, „legalna“ prijevara oko uvođenja nove valute i dizanja cijena kojoj svi kao građani svjedočimo svaki dan, nepravda koju su doživjeli mali poduzetnici kap je koje je prelila čašu u Hrvatskoj i signal da je vrijeme da se udruge potrošača udruže i postanu glasnije a projekt „Potrošačka snaga“ omogućit će prve korake u promjenama potrošačkih politika u RH. Ovim projektom osigurat ćemo također i održivost te jačanje naših kapaciteta za provedbu našeg najbitnijeg programa – programa zaštite potrošača.
CILJ 1 jačanje i umrežavanje organizacija civilnog društva koje su usmjerene zaštiti prava potrošača u RH – kroz zajedničko strateško planiranje i treninge za jačanje kapaciteta naših organizacija
CILJ 2 – zagovaračke aktivnosti i dijalog s resornim tijelima u toku projekta ali i u budućnosti – provedbom istraživanja, i uspostavom dijaloga s nadležnim tijelima putem slanja otvorenih pisama i direktno putem sastanaka te medijskim istupima u toku projekta
CILJ 3 – edukacija i mobilizacija građana kako bi što manje bili žrtve nepoštene trgovačke prakse – kroz aktivnosti edukativne kampanje, izradom edukativnih materijala, edukativnih kvizova, provedbom tribina, distribucijom biltena i medijskim istupima u toku projekta.
Ciljana skupina
Udruge za zaštitu potrošača
Građani
Donositelji odluka
Planirane aktivnosti
Istraživanja
Kampanja za građane
Strateška planiranja
Edukacije za građane
Treninzi jačanja kapaciteta
Zagovarački program
Materijali projekta
Novosti
Prigovori potrošača – smatraju li naši građani da su reklamacije i prigovori korisni alati ili gubitak vremena?
U emisiji Dobro jutro, Hrvatska 1. listopada 2024., Tanja Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača te Sanja Keretić iz udruge Varaždinski potrošač detaljnije su govorile o ovoj temi. Što su nam u praksi donijele izmjene Zakona o obveznim...
Naša predstavnica sudjeluje na drugom Masterclass-u u sklopu programa Impact4values pod nazivom EU vrijednosti na djelu
Drugi Masterclass koji se održava od 16. do 20. rujna 2024. u Opatiji fokusiran je na alate i trikove kako učinkovito mobilizirati građane i zagovarati zaštitu vrijednosti EU-a, koristeći okvir zasnovan na vrijednostima, kampanje orijentirane prema publici, tehnike...
Godišnjica provedbe projekta “Potrošačka Snaga” – gdje smo trenutno i koliko nam još posla predstoji
Na Slavonskoj televiziji predstavljen je godišnji pregled projekta "Potrošačka snaga", koji Centar za edukaciju i informiranje potrošača provodi u okviru IMPACT4VALUES programa i financiran je sredstava Europske unije i Ureda za udruge Vlade RH. U reportaži su...
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost Centra za edukaciju i informiranje potrošača.