Novosti
Napredak u projektu Preventia: Novi koraci u borbi protiv nezaraznih bolesti!
Dana 8. svibnja 2025. godine, partneri iz projekta Preventia sastali su se u Bruxellesu kako bi nastavili napredovati u zajedničkoj misiji smanjenja nezaraznih bolesti (NCDs) diljem Europe. 🌱 Trenutne aktivnosti uključuju: 🏫 Edukaciju u školama u društveno i ekonomski...
Phishing napadi u porastu: Prevaranti se predstavljaju kao HEP i HRT!
Novi val phishing prijevara: Lažni računi, prijetnje i opasni privitci U travnju smo svjedočili novom valu phishing prijevara u Hrvatskoj, koji su pokazali koliko su napadi postali sofisticirani i koliko je važno ostati oprezan. Phishing je oblik internetske prijevare...
Zajedno protiv otpada od hrane – naše aktivnosti za održivu budućnost
Kao potpisnici Dobrovoljnog sporazuma „Zajedno protiv otpada“, i tijekom 2023. i 2024. godine nastavili smo s nizom aktivnosti usmjerenih na smanjenje bacanja hrane i podizanje svijesti o važnosti odgovornog ponašanja prema hrani. U sklopu projekta "Zeleni...
Odluka o izravnim mjerama kontrole cijena
Nova Odluka o izravnim mjerama kontrole cijena stupila je na snagu u petak 07. veljače 2025. godine. Osim ograničavanja cijena i dodatnih 40 artikala (sada ukupno 70), ova Odluka donosi i neke nove obveze za trgovce, koje imaju za cilj osigurati vidljivost,...
Zaštita potrošača u praksi – Potrošači mjesecima čekaju odgovore na žalbe, ako ih uopće dobiju
Zakon o zaštiti potrošača predviđa niz mehanizama za zaštitu potrošača, ali, nažalost, u praksi postoje brojni problemi o kojima treba javno govoriti. Za Glas Slavonijeočitovali smo se o dva najveća problema s kojima nam se potrošači obraćaju: prigovori i materijalni...
Oprez potrošači – Novi načini prijevara – Pročitajte kako se zaštititi.
Europski potrošački centar Hrvatska izdao je upozorenje o novoj vrsti prijevare u kojoj se prevaranti lažno predstavljaju kao predstavnici Mreže Europskih potrošačkih centara (ECC-Net). Ovi prevaranti ciljaju osobe koje su već bile žrtve financijskih prijevara,...
Otvoreno pismo kao rezultat projekta o unaprjeđenju potrošačke politike
U sklopu projekta "Potrošačka snaga – unaprjeđenje potrošačke politike u Republici Hrvatskoj", Centar za edukaciju i informiranje potrošača u suradnji s Razvojnom organizacijom za zaštitu potrošača proveo je sveobuhvatno istraživanje o trenutnom stanju potrošačke...
„TV komentar“ – Bojkot trgovina kao odgovor na rastuće cijene u Hrvatskoj – može li jednodnevni bojkot trgovina postati stvarna prijetnja visokim cijenama?
Građanska svijest u Hrvatskoj postupno se budi, a najavljeni bojkot trgovina, organiziran kao odgovor na visoke cijene, privukao je veliku pažnju javnosti. Gostovali smo u emisiji TV komentar i osvrnuli na ključno pitanje koje si svi postavljamo ovih dana – kakav će...
Potrošači moraju postati svjesni svoje snage – mediji o našem Okruglom stolu na temu prava potrošača
Okrugli stol na temu prava potrošača – izazova i prilike koji smo održali u četvrtak, 23. siječnja 2025. u Osijeku izazvao je velik interes medija. Događanje je organizirano u sklopu zagovaračkog projekta Potrošačka snaga koji se provodi u okviru IMPACT4VALUES...