Čakovec, 14.3.2024.
Uoči Svjetskog dana potrošača, Centar za edukaciju i informiranje potrošača, zajedno s partnerima, Razvojnom organizacijom zaštit
Sudionici su raspravljali o važnim aspektima rada ovih tijela, ističući nedostatke i izazove s kojima se suočavaju. Predstavnici javnih poduzeća, lokalne samouprave i organizacija civilnog društva imali su priliku podijeliti svoja iskustva i mišljenja. Rukovoditeljica Odjela regulatornih poslova u Međimurskim vodama, gospođa Biserka MavrinVejnović i rukovoditeljica nabave i zakupa u Gradskom komunalnom poduzeću Čakom, gospođa Nikolina Varga Jelaš podijelile su sa sudionicima vlastita iskustva i primjere rješenja potrošačkih prigovora iz prakse.
Također, na događanju predstavljeno je istraživanje o stanju potrošačke politike u Hrvatskoj, koje je prvi put sistematiziralo nedostatke s kojima se građani susreću pri ostvarivanju svojih prava. Iako Hrvatska ima Zakon o zaštiti potrošača usklađen s europskim standardima, stvarnost pokazuje da se zakonske odredbe često ne primjenjuju kako treba.
Ovo okupljanje je korak prema transparentnijem i učinkovitijem sustavu zaštite potrošača, gdje se glas svakog pojedinca čuje i cijeni. Učiniti potrošačka prava dostupnijima i razumljivijima svima je cilj koji svi dijelimo, jer odgovorni i informirani potrošači čine temelj zdrave potrošačke ekonomije.
Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali i doprinijeli plodnoj raspravi.
Projekt se provodi u okviru I4V programa. Projekt sufinancira Europska unija i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Najnoviji komentari