Centar za edukaciju i informiranje potrošača
Promicanje i pomoć u ostvarenju temeljnih ljudskih prava: prava potrošača i pacijenata, pravo na zdrav okoliš, te promicanje energetske učinkovitosti kao osnovnog preduvjeta za održivi razvoj.
Edukacije
Projekti
Informiranje
Nešto više o nama
Centar za edukaciju i informiranje potrošača je nepolitička, nestranačka i nevladina udruga građana udruženih sa ciljem pružanja pomoći građanima u zaštiti njihovih prava kao potrošača i pacijenata. U svom radu promiče zaštitu prava potrošača, prava pacijenata, zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost kao preduvjet za održivi razvoj.
Nešto više o nama
Centar za edukaciju i informiranje potrošača je nepolitička, nestranačka i nevladina udruga građana udruženih sa ciljem pružanja pomoći građanima u zaštiti njihovih prava kao potrošača i pacijenata. U svom radu promiče zaštitu prava potrošača, prava pacijenata, zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost kao preduvjet za održivi razvoj.
Novosti
Treći Masterclass Impact4Values programa: Razvoj, učenje i nova iskustva!
Naša predstavnica sudjelovala je na Trećem Masterclass-u u sklopu programa Impact4values. Događaj je okupio brojne sudionike s ciljem pružanja inspiracije, motivacije i pripreme za buduće izazove, nudeći korisne alate i praktična znanja za unapređenje njihovog rada....
Uspješno završen program uvođenja OK2015 sustava kvalitete uz mentorsku podrušku Udruge SMART
U sklopu IMPACT4VALUES slovensko-hrvatskog programa podrške organizacijama civilnog društva uspješno smo završili višemjesečni program uvođenja Sustava upravljanja kvalitete za organizacije civilnoga društva OK2015 uz mentorsku podrušku kolegice Slađane Novote iz...
Prigovori potrošača – smatraju li naši građani da su reklamacije i prigovori korisni alati ili gubitak vremena?
U emisiji Dobro jutro, Hrvatska 1. listopada 2024., Tanja Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača te Sanja Keretić iz udruge Varaždinski potrošač detaljnije su govorile o ovoj temi. Što su nam u praksi donijele izmjene Zakona o obveznim...
Informiranje potrošača
0800 414 414
Telefonsko informiranje, Ponedjeljak, srijeda, petak, od 10:00 do 14:00
Sjenjak 133, Osijek
Informiranje poštom
informiranje @ceip.hr
Informiranje E-mailom
Sjenjak 133, Osijek
Osobni dolazak u prostorije petkom od 10:00 do 14:00
Informiranje potrošača financira Ministarstvo gospodarstva.
Informiranje je za potrošače besplatno.
CEIP u brojkama